trafic

 

joi, 14 mai 2015

Iulian Capsali despre libertatea de exprimare

0 comentarii
În urma deciziei facebook de a-i închide contul, Iulian Capsali a publicat azi pe Activenews un drept la replica, din care redau câteva fragmente:


"Ieri mi-a fost închis contul, fără niciun preaviz. Îmi doresc să știu motivația, pentru că nu voi lăsa lucrurile să decurgă fără să am dreptul la apărarea unui bun renume și al unei activități de care nu îmi este rușine, chiar dacă nu este încadrabilă în tiparele ideologice ale corectitudinii politice. Până la urmă am postat pe acest site de socializare articole care au fost preluate de agenții de presa, l-am folosit ca să dezbat idei care nu intră în agenda mass media mainstream. Este aceasta o crimă? Sunt blocate acum și rețelele care ar trebui să permită libera exprimare? 

Tot ce am scris este cu gândul la apărarea Bisericii, a Familiei și a Identității naționale, a suveranității Statului, și am polemizat cu propagandiștii politicilor neomarxiste, care lovesc tocmai la temelia ethosului românesc, cel lămurit în focul istoriei și al martirajului creștin. 

In chestiunile economice, m-am poziționat mereu împotriva marilor corporații, a oligopolurilor, și pentru sprijinirea capitalului autohton, a întreprinderilor de familie, pentru că îmi doresc ca România să fie o țară de proprietari, nu de sclavi ai politicilor neoliberale. Am deranjat marele capital, profitorii Big Business? 

De altfel, pozițiile împotriva Bisericii și a Familiei, cele care susțin demantelarea modului de viață tradițional și a Statului, stau neîngrădite de nicio cenzură pe conturile prezente pe Facebook, iar înjurături fără perdea sunt tolerate fără nicio problemă, în numele „laicității” și a „dreptului la opinie”. Personal am primit injurii și calomnii de nenumărate ori, însă nu am reactionat decât cel mult prin ștergerea comentariului sau, dacă se insista cu asemenea licentiozități sau neadevăruri, la blocarea preopinentului. Pe Facebook tronează și acum conturi false ale unor indivizi care calcă în picioare sentimentele creștinilor majoritari, însă asupra lor foarte greu se iau măsuri, dacă se iau, după îndelungi demersuri."
 
Citiţi textul integral aici.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Comentariul dvs. așteaptă moderarea.