trafic

 

marți, 16 septembrie 2014

Hobby

0 comentarii
Sunt fericită că blogul meu a depăşit 50 mii citiri zilele astea.

În două zile am avut peste 300 citiri datorită unui subiect dintr-un domeniu despre care nu mă gândisem că voi scrie vreodată: medicina de familie.

Postarea mea, Cum s-au făcut de râs medicii de familie, a apărut şi în "Viaţa medicală" din 12 sept. Revista pe hârtie mi-a promovat blogul, involuntar, în rândul medicilor. Alte articole ale mele din aceeaşi revistă, dar pe cu totul alte subiecte, nu s-au bucurat de acelaşi succes. (Voi reveni asupra acestui aspect.)

Articolul meu preferat de pe blog nu a intrat în topul pe care îl afişez mai jos.

Am avut cititori în 58 ţări, printre care şi Macedonia, ţară în care s-au născut bunicii mei şi pe care am vizitat-o pe îndelete în 1998.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Comentariul dvs. așteaptă moderarea.