trafic

 

luni, 4 august 2014

Recomand: Romania One

0 comentarii
"Am vizitat pentru prima dată România în decembrie 2003. Am călătorit de 75 de ori peste ocean în ultimii 10 ani ca să vizitez frumoasa noastră ţară. Sunt implicat în mai multe proiecte sociale, de afaceri şi de mediu. Într-o dimineaţă a anului 2011 am aşternut pe hârtie motivele pentru care iubesc atât de mult România – şi am sfârşit udându-mi cu lacrimi întreaga tastatură. Povestea mea a fost publicată în vara aceasta – alături de cele ale altor 30 de străini mândri să numească România casa lor – în volumul ”Mai români decât românii?” (Polirom, coordonator Sandra Pralong, 2013). Toţi suntem aici din acelaşi motiv: îi admirăm şi îi iubim pe români.

Eu sunt american. Am crescut în Germania. Am urmat Universitatea Penn State şi Şcoala de Afaceri de la Harvard. Mi-am petrecut cea mai mare parte a carierei la Delphi Ventures, un fond de capital de riscuri din Silicon Valley. Graţie unui noroc pe care nu l-am meritat, am putut să mă “pensionez” la 42 de ani şi să îmi caut locul în lume. Am găsit România.

M-am lovit de corupţie de la funcţionarii de la sat până la cabinetele ministeriale – dar încă nu am întâlnit un român care să nu îmi placă. Ceea ce nu îmi place la sistem este că distruge visurile şi îi face pe majoritatea tinerilor români să îşi dorească plecarea din ţară. De noi depinde – ca simpli cetăţeni – să decidem sistemul pe care ni-l dorim. Suntem oameni liberi – dacă vrem asta."

Vizitaţi Romania One.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Comentariul dvs. așteaptă moderarea.