trafic

 

luni, 26 mai 2014

Mihaela Cartis (NR) despre alegeri

0 comentarii
"Am fost reprezentant al Partidului Noua Republica la Colegiul Tehnic "Traian", str.Luigi Galvani nr.20, sector 2, Secţia de votare nr.172..
Am fost acolo şi sâmbătă, însă ieri duminică, ziua alegerilor europarlamentare, nu m-am clintit din sala în care s-a derulat votarea, de la 6 dimineaţa şi până la orele 22.30.
Dacă nu aş fi văzut cu ochii mei, nu aş fi crezut!

Din 1.987 alegători înscrişi, s-au prezentat la urne 638.
Repet: dacă nu aş fi deschis la sfârşit urna cu mâinile mele şi nu aş fi văzut cu ochii mei felul în care au votat alegătorii, nu aş fi crezut!
PDL 85 voturi
PMP 79
UDMR 1
Alianţa electorală PSD-UNPR-PC 136
PNL 75
PRM 14
PNR 5
Partidul Verde 4
Forţa Civică 46
PER 10
PNŢCD 16
PP-DD 12
Ungureanu Georgiana Corina 3
Capsali Pericle-Iulian 16
Costea Peter 1
Diaconu Mircea 109
Dăeanu Valentin-Eugen 1

MirceaDiaconu era cât pe ce să bată, el singur, la scor o ditamai alianţa PSD-UNPR-PC.

[...]"

sursa: facebook


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Comentariul dvs. așteaptă moderarea.