trafic

 

luni, 5 mai 2014

Afişul Partidului Noua Republică

0 comentarii

Este desenat de Andrei Rosetti direct pe panou, de aceea are tiraj o bucată.
"Câteva imagini de la o premieră în orașul care se mândește cu atâtea premiere: primul afiș electoral creat direct pe tabolul de panotaj politic din Timișoara. Mulțumim Andrei Rosetti!
Din păcate, această acțiune în care ne-am simțit minunat în ciuda ploii de afară a avut un final tulburat de intervenția abuzivă al unui polițist cu apucături de milițian de la Poliția Locală Timișoara. Am fost luați la rost, ba mi s-a cerut și buletinul pentru faptul că am pus afișul nostru pesingura zona liberă pe care am mai găsit-o pe panou, o porțiune unde fusese cândva un afiș, dar din care nu mai rămăsese decât un colț zdrențuit.
Deși tovarășul polițai știa că afișul respectiv fusese rupt înainte de intrarea lui în tură, am fost bruscați și admonestați pentru că ne-am exercitat dreptul legal la afișaj electoral. Că, în disprețul legii, PSD-ul, PDL-ul și PNL-ul aveau mai multe afișe pe panou nu reprezenta nicio problemă pentru reprezentantul legii și ordinii. În schimb, afișul unic al Noii Republici l-a făcut să-i sară muștarul.
În Constituția României scrie (încă) la Art. 16: (1) "Cetățenii sunt egali în fața legii și a autorităților publice, fără privilegii și fără discriminări. (2)Nimeni nu e mai presus de lege".
Dacă e așa, atunci de ce unele partide își arogă dreptul să ocupe mai multe locuri pe panotaj? De ce poliția nu are o problemă cu acest privilegiu (al câtelea?) pe care, în disprețul legii și al bunului simț, și-l însușesc în mod abuziv cei din Partidul Parlamentului?"


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Comentariul dvs. așteaptă moderarea.